Kundservice för fastighetsmäklare

När får mäklarkontoren självfakturan från Hemnet?

Vanligtvis den första vardagen efter varje kvartal kan kontorsansvarig hämta självfakturan i Kundportalen. Självfakturan finns i menyn till vänster under rubriken Administrera. Välj "Administrationsersättning och provision" och rulla ned på sidan till "Så funkar självfakturering". 

-Om du är kontorsansvarig i flera kontor väljer du vilket kontor du vill se självfakturan för i rullistan till höger.

-Om du inte redan har godkänt utbetalningen av administrationsersättningen behöver du först välja "Granska och godkänn".

-Efter det kommer "Ladda ner självfaktura" att dyka upp på samma plats som knappen för "Granska och godkänn" där du kan ladda ner självfakturan. 

Fick du svar på din fråga?

Kundservice

Öppettider

Måndag - Fredag kl. 8-19

Lördag - Söndag kl. 10-14

Övriga helgdagar har vi stängt