Kundservice för bostadssäljare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Hur fungerar Hemnet Utland?Vilka kan använda Billie?Vad är Billie?Hur hittar jag en mäklare i mitt område?Hur vet jag om min betalning gått igenom om jag betalat online?Om jag väljer betala när annonsen avpublicerats, och sedan förnyar min annons. Från vilket datum räknas antal dagar innan faktura skickas?Hur gör jag om jag vill reklamera min tjänst?Vilka villkor gäller för betalning via Klarna?Hur får jag kvitto för mitt köp?Jag kan inte betala via faktura på Klarna, varför?Är kostnaderna på Hemnet avdragsgilla på deklarationen?Vad gäller vid en eventuell tvist?Kan man delbetala Hemnetkostnaden?Min annons är en kommande försäljning, var hittar jag den?Varför har jag fått en påminnelse, men inte originalfakturan?Hur lång tid tar det innan pengarna dras från mitt konto när jag betalar online via Klarna?Jag valde att betala direkt, men nu ångrar jag mig och vill betala när annonsen tas bort, går det?Behöver jag betala extra för att först ha min annons som kommande?Behåller jag mitt annonspaket (Bas, Plus eller Premium) när jag går från kommande till till salu?Kan min bostadsannons synas i sökningar på flera bostadstyper?
- Alla kategorier
- Budgivning med Bank-id
- Fakturor och betalningar
- Hur söker jag på Hemnet? Lite tips!
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Mitt konto på hemnet.se
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt