Kundservice för bostadssäljare
Varför har jag fått en påminnelse, men inte originalfakturan?
Originalfakturan skickas ut på två olika sätt, via mejl eller via post.
Om vi har mottagit en mejladress i fakturauppgifterna som mäklaren har fyllt i så utgår det först en faktura via mejl och eventuell påminnelse utan påminnelseavgift utgår sedan via post.
Har du inte fått e-postfakturan, kan det vara så att mejladressen är felaktig eller att mejlet har hamnat i din skräppost.
Om vi inte mottagit en mejladress så skickas fakturan ut till den postadress som vi har mottagit från din mäklare.
Om originalfakturan gått ut via post och vi inte fått in betalning så skickas en påminnelse ut som innehåller en påminnelseavgift.
Fick du svar på din fråga?
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt