Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Varför ska jag annonsera min bostad som kommande, förlorar jag inte mitt nyhetsvärde när jag går till salu?Can Hemnet be translated to English?Hur fungerar det för utländska säljare, ex norska säljare?Hur syns kommande annonser på Hemnet?Vad är Dataskyddsförordningen (GDPR)?Vad innebär Hemnets integritetspolicy?Vilken typ av mejl skickar Hemnet ut och från vilka mejladresser?Kan jag godkänna säljaruppgifter direkt i Kundportalen?Hur går det till när Hemnet lanserar nya produkter eller tjänster?Vad kostar Hemnet Bas/Plus och Premium?Vilka bostadskategorier har Hemnet?Kan jag godkänna säljaruppgifter direkt i Kundportalen? - Godkänna din egen annonsKan jag godkänna säljaruppgifter direkt i Kundportalen? - Godkänna kollegas annonsHur ger jag min säljare tillgång till Säljkollen?Varför visas inte min logotyp på mitt kontors bostäder?Varför har inte markören flyttats trots att jag har ändrat koordinaterna?Vilket bildformat blir bäst på Hemnet?Uppdatering syns inte i apparnaJag får inte utskick från Hemnet – varför?Kan jag som mäklare köpa Hemnet Plus åt min säljare?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt