Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Vad händer om säljaren vill byta mäklare?Kan jag få mitt diplom i fler format?Varför har jag fått mer än ett Klicktoppen-diplom för samma objekt?Hur gör jag om mitt diplom saknar bild på objektet?Vad är Klicktoppen för något?Varför ska jag annonsera på Hemnet?Vilka är Allabrf.se?Kan jag i förväg se hur många som kommer att delta i onlinevisningen?Vad gör jag om jag råkar starta min onlinevisning för tidigt?Vad gör jag om datan från Allabrf.se är felaktigt?Hur startar/avslutar jag en planerad onlinevisning?Hur faktureras mitt kontor för onlinevisningar?Vad är Hemnet Live och hur skapar jag en onlinevisning?Kan jag som mäklare ta bort kommentarer eller blockera användare vid en onlinevisning?Vem ansvarar för innehållet i publicerade annonser?Finns det kommersiella fastigheter på Hemnet?Var kan jag hitta information om Hemnets börsintroduktion?Hur gör jag för att "energieffektiv" ska synas på min annons?Can Hemnet be translated to English?Vad är Dataskyddsförordningen (GDPR)?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt