Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Paket och produkter
Vad är Förnya Annons?Varför tar Hemnet betalt för att förnya annonser?Vad krävs för att mitt mäklarkontor ska få provisionen för förnyade annonser?Kan jag som mäklare köpa en förnyelse åt min säljare?Behöver säljaren betala för en annons som bara ska återpubliceras och alltså inte förnyas med nollställd statistik?Hur förnyar jag en annons?Hur tecknar mitt kontor Syns mer för säljare?Kan jag köpa Raketen fler gånger?Vad kostar Syns mer för säljare för mitt kontor?Vad kostar det att förnya en annons på Hemnet?Vad är Syns mer för säljare?Vad kostar Raketen?Ingår valt marknadsföringspaket (Hemnet Bas/Plus/Premium) vid en förnyelse av sin annons?Var ser jag hur många dagar det är kvar till dess jag kan Förnya annonsen med nollställd statistik?Hur gör vårt kontor för att köpa Sålt av oss i ett område?Varför står det Betald placering på Raketen?Varför är min annons inte förnyad?Hur förnyar jag som mäklare en annons på Hemnet?Vad är Sålt av oss?Hur länge ligger bostaden överst i resultatlistan med Raketen?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Annonspaket & Tilläggsprodukter
- Avtal & Villkor
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Mäklartjänster
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt