Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Vad gäller för en årsbokning av Mäklartipset 2024?Vad gör jag om jag råkar starta min onlinevisning för tidigt?Kan alla kontor i min organisation använda sig av min årsbokade plats?Vad gör jag om datan från Allabrf.se är felaktigt?Hur gör jag en årsbokning av Mäklartipset?Varför tar Hemnet betalt för att förnya annonser?Hur startar/avslutar jag en planerad onlinevisning?Hur faktureras mitt kontor för onlinevisningar?Vad är Hemnet Live och hur skapar jag en onlinevisning?Kan jag som mäklare köpa en förnyelse åt min säljare?Kan jag som mäklare ta bort kommentarer eller blockera användare vid en onlinevisning?Behöver säljaren betala för en annons som bara ska återpubliceras och alltså inte förnyas med nollställd statistik?Hur tecknar mitt kontor Syns mer för säljare?Kan jag köpa Raketen fler gånger?Vad kostar Syns mer för säljare för mitt kontor?Vad kostar det att förnya en annons på Hemnet?Vad är Syns mer för säljare?Ingår valt marknadsföringspaket (Hemnet Bas/Plus/Premium) vid en förnyelse av sin annons?Var ser jag hur många dagar det är kvar till dess jag kan Förnya annonsen med nollställd statistik?Varför står det Betald placering på Raketen?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Annonspaket & Tilläggsprodukter
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Mäklartjänster
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt