Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Hur byter jag bostad på Mäklartipset under pågående period?Om säljaren inte betalar annonsen i tid, hur vet jag när annonsen publiceras då?Hur gör jag en veckobokning av Mäklartipset?Behöver jag göra något för att signera det uppdaterade AoF-avtalet?Varför uppdaterar ni AoF-avtalet?Jag har schemalagt annonsen men säljaren har inte betalat, vad händer då?Varför tar ni bort möjligheten att betala via faktura för privatpersoner?Vad kostar en veckobokning av Mäklartipset?Vad är Kundportalen och vad har jag som mäklare för nytta av Kundportalen?Varför visas inte min logotyp på mitt kontors annonser?Hur lägger jag till en video eller 3D länk för min bostad?Hur byter jag logotypen som visas på mina annonser?Hur fungerar Hemnets värdeindikation Min Bostad?Visas kommande för de som har bevakningar?Kan jag som bostadsutvecklare få tillgång till Kundportalen?Kan kontoret köpa enbart Andelsstatistiken alternativt enbart logotyp i listan?Jag kan inte ladda upp min profilbildVarför blir det fel bild/information när jag delar annonsen på Facebook?Varför ligger min bostad som/inte som borttagen före visning?Bostaden är sökbar i kommunen men inte i området, vad beror det på?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt