Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Kostar det mer att annonsera sin bostad som kommande och sedan som till salu?Jag tog bort annonsen av misstag och min säljare har valt att betala när annonsen tas bort, kan ni stoppa fakturan?Går det att delbetala Hemnetannonsen?Kan jag se om min bostadssäljare valt att betala annonsen vid avpublicering?Vad är skillnaden mellan Hemnet Bas, Plus och Premium?När får mäklarkontoren självfakturan från Hemnet?Varför får mäklarkontoret administrationsersättning?Kan mäklarkontoret välja att avstå administrationsersättningen?Var kan jag hitta information om Hemnets börsintroduktion?Hur gör jag för att "energieffektiv" ska synas på min annons?Varför ska jag annonsera min bostad som kommande, förlorar jag inte mitt nyhetsvärde när jag går till salu?Can Hemnet be translated to English?Hur fungerar det för utländska säljare, ex norska säljare?Hur syns kommande annonser på Hemnet?Vad är Dataskyddsförordningen (GDPR)?Vad innebär Hemnets integritetspolicy?Vilken typ av mejl skickar Hemnet ut och från vilka mejladresser?Kan jag godkänna säljaruppgifter direkt i Kundportalen?Hur går det till när Hemnet lanserar nya produkter eller tjänster?Vad kostar Hemnet Bas/Plus och Premium?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt