Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Är det möjligt för mig som fastighetsmäklare att Förnya en enskild projektenhet i en projektannons?Hur faktureras nyproduktion?Var kan jag följa hur det går för mina nyproduktionsannonser på Hemnet?Hur faktureras nyproduktion? - PrivatpersonVad händer när jag som mäklare byter kontor?Kan jag få mitt diplom i fler format?Varför har jag fått mer än ett Klicktoppen-diplom för samma objekt?Hur gör jag om mitt diplom saknar bild på objektet?Vad är Klicktoppen för något?Vad kostar en årsbokning av Mäklartipset?Vad ingår i Hemnet Business?Vad är Syns mer för säljare?Hur gör vårt kontor för att köpa Sålt av oss i ett område?Hur ser prislistan för Hemnet Business ut?Vad kostar Syns mer för säljare för mitt kontor?Vad är Sålt av oss?Vad är Hemnet Business?Hur startar vi upp Hemnet Business för vårt kontor?Hur faktureras Hemnet Business?Betalar jag för Hemnet Business även om jag inte publicerar några annonser under en månad?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt