Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Vad händer när jag som mäklare byter kontor?Kan jag få mitt diplom i fler format?Varför har jag fått mer än ett Klicktoppen-diplom för samma objekt?Hur gör jag om mitt diplom saknar bild på objektet?Vad är Klicktoppen för något?Vad kostar en årsbokning av Mäklartipset?Vad ingår i Hemnet Business?Vad är Syns mer för säljare?Hur gör vårt kontor för att köpa Sålt av oss i ett område?Hur ser prislistan för Hemnet Business ut?Vad kostar Syns mer för säljare för mitt kontor?Vad är Sålt av oss?Vad är Hemnet Business?Hur startar vi upp Hemnet Business för vårt kontor?Hur faktureras Hemnet Business?Betalar jag för Hemnet Business även om jag inte publicerar några annonser under en månad?Hur tecknar mitt kontor Syns mer för säljare?Var ser jag hur många dagar det är kvar till dess jag kan Förnya annonsen med nollställd statistik?Kan jag som mäklare köpa en förnyelse åt min säljare?Ingår valt marknadsföringspaket (Hemnet Bas/Plus/Premium) vid en förnyelse av sin annons?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt