Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Annonspaket & Tilläggsprodukter
Vad är Förnya Annons?Varför tar Hemnet betalt för att förnya annonser?Vad krävs för att mitt mäklarkontor ska få provisionen för förnyade annonser?Kan jag som mäklare köpa en förnyelse åt min säljare?Behöver säljaren betala för en annons som bara ska återpubliceras och alltså inte förnyas med nollställd statistik?Hur förnyar jag en annons?Kan jag köpa Raketen fler gånger?Vad kostar det att förnya en annons på Hemnet?Vad kostar Raketen?Ingår valt marknadsföringspaket (Hemnet Bas/Plus/Premium) vid en förnyelse av sin annons?Var ser jag hur många dagar det är kvar till dess jag kan Förnya annonsen med nollställd statistik?Varför står det Betald placering på Raketen?Varför är min annons inte förnyad?Hur förnyar jag som mäklare en annons på Hemnet?Hur länge ligger bostaden överst i resultatlistan med Raketen?Hur fungerar “top of the day” för Plus- och Premiumannonser?Vad är Hemnet Premium?Hur vet jag om min säljare köpt Hemnet Plus eller Premium?Hur beskärs bilderna i resultatlistan för Hemnet Bas?Kan Hemnet Bas för två olika bostäder med samma utgångspris kosta olika mycket i samma kommun?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Annonspaket & Tilläggsprodukter
- Avtal & Villkor
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Mäklartjänster
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt