Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Var kan jag följa hur det går för mina nyproduktionsannonser på Hemnet?Varför uppdaterar ni AoF-avtalet?Är det möjligt för mig som fastighetsmäklare att Förnya en enskild projektenhet i en projektannons?Jag har schemalagt annonsen men säljaren har inte betalat, vad händer då?Varför tar ni bort möjligheten att betala via faktura för privatpersoner?Vad kostar en veckobokning av Mäklartipset?Vad är Kundportalen och vad har jag som mäklare för nytta av Kundportalen?Varför visas inte min logotyp på mitt kontors annonser?Hur lägger jag till en video eller 3D länk för min bostad?Hur byter jag logotypen som visas på mina annonser?Hur fungerar Hemnets värdeindikation Min Bostad?Visas kommande för de som har bevakningar?Kan jag som bostadsutvecklare få tillgång till Kundportalen?Kan kontoret köpa enbart Andelsstatistiken alternativt enbart logotyp i listan?Varför syns inte min annons? - Jag kan hitta annonsenVarför blir det fel avgift på min annons?Jag kan inte ladda upp min profilbildVarför är jag inte med under fliken Sök mäklare? - Aktivera profilVarför är jag inte med under fliken Sök mäklare?Varför är jag inte med under fliken Sök mäklare? - Hur kan jag se om jag har haft ett publikt slutpris?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt