Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Vad är skillnaden mellan Hemnet Bas, Plus och Premium?När kan jag förnya en annons?Hur förnyar jag en annons?Varför blir det fel avgift på min annons?Varför står det Betald placering på Mäklartipset?Min säljare har inget bankid/kan inte betala digitalt, hur betalar kunden?Utgår administrations- och provisionsersättning även för nyproduktion?Hur definieras “nyproduktion” på Hemnet?Hur fungerar annonsering av nyproduktion på Hemnet?Varför ser jag inte min projektenhet på Hemnet?Går det att köpa Förnya annons för individuella bostäder med nyproduktionsetikett?Vad är en "kommande nybyggnadsprojektannons"?Kan man köpa Hemnet Plus/Premium och Raketen på nyproduktion?Vad kostar det att annonsera ett nyproduktionsprojekt på Hemnet för mäklare?Är det möjligt för mig som fastighetsmäklare att Förnya en enskild projektenhet i en projektannons?Var kan jag följa hur det går för mina nyproduktionsannonser på Hemnet?Hur faktureras nyproduktion? - PrivatpersonVad händer när jag som mäklare byter kontor?Varför har jag fått mer än ett Klicktoppen-diplom för samma objekt?Vad ingår i Hemnet Business?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt