Kundservice för fastighetsmäklare
Vanliga frågor i Alla kategorier
Hur tecknar mitt kontor Syns mer för säljare?Var ser jag hur många dagar det är kvar till dess jag kan Förnya annonsen med nollställd statistik?Kan jag som mäklare köpa en förnyelse åt min säljare?Ingår valt marknadsföringspaket (Hemnet Bas/Plus/Premium) vid en förnyelse av sin annons?Vad kostar det att förnya en annons på Hemnet?Varför tar Hemnet betalt för att förnya annonser?Kan jag köpa Raketen fler gånger?Varför är min annons inte förnyad?Hur beskärs bilderna i resultatlistan för Hemnet Bas?Vad är Förnya Annons?Kan Hemnet Bas kosta olika mycket för två olika bostäder, med samma utgångspris, i samma kommun?Hur vet jag om min säljare köpt Hemnet Plus eller Premium?Hur fungerar “top of the day” för Plus- och Premiumannonser?Vad är Hemnet Premium?Behöver säljaren betala för en annons som bara ska återpubliceras och alltså inte förnyas med nollställd statistik?Vad krävs för att mitt mäklarkontor ska få provision på publicerade Hemnetannonser?Hur länge ligger bostaden överst i resultatlistan med Raketen?Varför står det Betald placering på Raketen?Vad kostar Hemnets tilläggsprodukt Raketen?Kan jag som mäklare köpa Hemnet Premium till min säljares annons?
- Alla kategorier
- Administrationsersättning och provision
- Avtal & Villkor
- Budgivning med Bank-id
- Digitalt betalflöde
- Fakturor och betalningar
- Felsökning
- Kommande - bostäder på gång att säljas
- Kundportalen
- Mitt konto på hemnet.se
- Mäklartipset
- Nyproduktion och projektannnonsering
- Paket och produkter
- Priser
- Slutpriser/Bilder på sålda bostäder
- Säljkollen - min sida för min annons
- Sök mäklare
- Utlandsannonsering på Hemnet
- Vanliga frågor om annonsering på Hemnet
Kundservice
Öppettider
Måndag - Fredag kl. 8-19
Lördag - Söndag kl. 10-14
Övriga helgdagar har vi stängt